Focustomers | Blog
15528
page-template,page-template-blog-masonry,page-template-blog-masonry-php,page,page-id-15528,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
  • Alles
  • Business
  • Ondernemen
  • Sales

Verkopen is voor veel werknemers een raar woord. Je denkt gelijk dat je iemand iets aan moet smeren, het tegendeel is echter waar. Verkopen is in mijn ogen een proces waarin je duidelijk krijgt of je iemand kan helpen met jou dienst of service. Het...

Wil jij voorspelbare, herhaalbare en schaalbare groei? Dat is een van de vragen waarop ik altijd een ja krijg. Als ik vervolgens vraag hoe dit gerealiseerd moet worden dan blijft het angstvallig stil.  Heb jij hier wel een goed antwoord op? Voorspelbare, herhaalbare en schaalbare groei...

Dromen hebben we allemaal, maar wie volgt ze uiteindelijk echt? Wat is jouw droom? Er is vast een moment geweest dat je dacht "WOW dit is wat ik wil!" maar uiteindelijk heb je er niks mee gedaan. Zonde! Ik heb vaak genoeg op hetzelfde punt...

Weten wat er bij je klant speelt is belangrijk, dat hoef ik jou niet te vertellen. Om nieuwe business te generen is het echter nog belangrijker om te weten wat de verwachtingen van kopers zijn. Indien je een antwoord hebt op de 5 belangrijkste verwachtingen en je stemt...

Leuk om de vele reacties te horen na mijn vorige artikel over de "5 belangrijkste kopersinzichten waarmee je business groeit." De meest gestelde vraag was: "Ja ik ben er van overtuigd dat we deze inzichten moeten hebben, maar hoe doen we dat dan?" Het simpelste...

De afgelopen jaren is er veel veranderd in Sales & Marketing land. Sommige partijen laten deze kansen aan zich voorbij gaan en houden vast aan methoden die decennia geleden werkten. Het duurt echter niet lang meer of iedereen zal zich moeten verdiepen in de veranderende...