Focustomers | Klant Blauwdruk
15778
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15778,page-child,parent-pageid-15492,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive

ONTDEK WAT JE KOPER VERWACHT EN JE WINT

De beste strategie om meer deals te winnen is om je Sales & Marketing af te stemmen op de verwachtingen van je koper. De Klant Blauwdruk verteld je hoe jij je ideale koper (Buyer Persona) op het juiste moment van zijn aankoopreis (Buyer Journey) met de juiste content kan helpen.
Hogere hitratio0%
Meer leads0%
Kortere sales cycles0%

BUYER PERSONA

Je moet weten wat de goals, behoeften en mogelijke tegenwerpingen van je ideale klant zijn.

 

Door deze Klant Blauwdruk weet jij:

  • Wie er openstaat voor een gesprek en wie niet
  • Welke onderdelen van je oplossing gebruikt worden en welke niet
  • Welke resources je koper vertrouwt wanneer hij zijn opties afweegt
  • Welke personen er betrokken zijn bij het nemen van beslissingen en hoeveel invloed deze mensen hebben

BUYER JOURNEY

Het is zeer belangrijk om te weten wat er allemaal “achter de schermen” gebeurt bij een koper wanneer hij een beslissing neemt.

 

Door deze Klant Blauwdruk weet jij:

  • Welke invloeden er allemaal hebben meegespeeld
  • Welke interne processen en activiteiten ze hebben gedaan om tot een conclusie te komen
  • Op basis van welke criteria er is vergeleken met andere oplossingen
  • En wie waarop in het proces het meeste invloed heeft gehad.

CONTENT STRATEGY

Voordat je een koper echt kan helpen moet je weten waar hij mee geholpen is.

De combinatie van de Buyer Persona en de Buyer Journey verschaft je precies de informatie  welke je nodig hebt om te bepalen op welke vragen hij een antwoordt wil. In de Klant Blauwdruk krijg je precies te horen welke content van toegevoegde waarde is.

Grow your business, the smart way!

Meer informatie over onze Klant Blauwdruk?